Klachtenregeling – Platform LeerSlapen
Bij Platform LeerSlapen streven we ernaar om scholingen van hoge kwaliteit aan te bieden en een prettige leerervaring te realiseren. Toch kan het voorkomen dat een deelnemer of opdrachtgever niet tevreden is over een aspect van onze dienstverlening. In dat geval horen wij dit graag, zodat we samen kunnen zoeken naar een passende oplossing.
1. Indienen van een klacht
Een klacht kan per e-mail worden ingediend via:
📧 leerslapen@kempenhaeghe.nl
t.a.v. Jaccobien Sleutjes
Onder vermelding van: Klacht Platform LeerSlapen
Graag ontvangen wij in de e-mail de volgende informatie:
– Je naam en contactgegevens
– De omschrijving van de klacht
– De datum waarop de situatie plaatsvond
– Eventuele relevante bijlagen of bewijsstukken
2. Behandeling van de klacht
– Binnen 5 werkdagen ontvang je een bevestiging van ontvangst.
– Je klacht wordt zorgvuldig en vertrouwelijk behandeld.
– Binnen 14 werkdagen ontvang je een inhoudelijke reactie.
– Indien meer tijd nodig is voor onderzoek of afstemming, word je hierover tijdig geïnformeerd.
3. Onafhankelijke geschilbemiddeling
Wanneer een klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan een onafhankelijke derde. Deze onafhankelijke bemiddelaar wordt in gezamenlijk overleg tussen de klager en Platform LeerSlapen aangewezen (bijvoorbeeld een erkend mediator of jurist). Het oordeel van deze partij is voor beide partijen richtinggevend bij het oplossen van het geschil.
4. Vertrouwelijkheid en kwaliteitsborging
– Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld en geregistreerd.
– Klachten worden gedurende minimaal één jaar bewaard.
– Jaarlijks worden binnengekomen klachten geëvalueerd met het oog op verbetering van onze dienstverlening en scholingskwaliteit.
Deze klachtenregeling is van kracht vanaf juni 2025 en geldt voor alle scholingen aangeboden door Platform LeerSlapen.